Go Wallaby

Reinstal Windows je docela nepříjemná věc, ale jednou za čas se tomu asi nevyhne nikdo. A tak to na začátku tohoto roku potkalo i mě. A protože každé Windy, které následovaly po docela použitelných XP-čkách mají někde zakopaného pejska (Petra promine), tak mě hned napadlo, že jsem se reinstalem připravil o kdysi dávno pracně zprovozněné Wallaby. A ještě o něco víc jsem byl nepotěšen, když jsem zjistil, že Enova stránka, která mi minule pomohla s tímto problémem, už brzo skončí...
Tak jsem se rozhodl, že to alespoň pro našince přelouskám a dám to sem, na Zmodrally. Jako správný "klaďas" ale nejprve uvedu originální link a veřejně poděkuji autorovi postupu, kterým je Jay_p_666...
Tak, tohle čeká každého opovážlivce, který by si chtěl užívat Wallaby na něčem modernějším, než XP...
Přiznám se, že jsem až "taká lama", že jsem se ani nenamáhal s instalací. Prostě jsem vzal složku s Wallaby ze starých program files a dal ji do nových. Vlastnosti exáče jsem nastavil podle obrázku.
Do složky C:\Windows\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code jsem měl podle návodu přesunout složku 1.0.2909.0, ale už tam byla.
Tak to teda jo :-)
Dalším krokem je umístění knihovny d3dx9_28.dll do C:\Windows\System32 a souborů gacutil.exe, gacutil.exe.config, Wallaby029beta.exe a Wallaby029B2.exe do C:\Program Files (x86)\Wallaby.
V nabídce Start napíšeme do vyhledávacího okénka cmd a po odentrování se objeví okno příkazové konzole, jak ukazuje obrázek.
Do této konzoly potřebujeme napsat příkaz, který pomůže Windům spolupracovat s Wallaby, pro jistotu ho dám na nový řádek:

gacutil.exe -i "C:\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2909.0\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll"

Aby to nebylo tak těžké, tak si ten příkaz zkopírujeme do schránky, pak kliknutím pravým tlačítkem na horní lištu konzoly vyvoláme menu a pomocí něj příkaz vložíme. Po spuštění skriptu jsem měl vystaráno, ale nemusí to vždycky zabrat. Pak tedy musíme pokračovat.
Soubor CorFlags.exe přesuneme do C:\Program Files (x86)\Wallaby a v příkazové konzole se do tohoto adresáře přepneme:

cd C:\Program Files (x86)\Wallaby\

A tento příkaz by nám měl zajistit definitivní vítězství :-)

corflags.exe wallaby.exe /32BIT+

Pro toho, kdo dočetl až sem tu mám malý dárek v podobě archivu se všemi soubory, které jsem k oživení Wallaby použil.

Komentáře