Superpolíčko podruhé

Musím konstatovat, že moje snaha o hledání alternativ v tomto bodě malinko naráží. Pro "výrobu" satelitních textur jsem prostě nenašel nic lepšího, než je SASplanet. Oproti jeho využití v Zaxxonově metodě zde ale budeme volit cestu manuálního zadání souřadnic.
A hned musím upozornit na drobný zádrhel - OSM udává souřadnice ve formě desetinné, SASplanet vyžaduje staré dobré úhelné vyjádření (podrobnosti např, zde). Naštěstí je převod nekomplikovaný, zvláště, když použijeme Xls tabulku z tohoto odkazu...
Na obrázku jsem barevně označil související hodnoty, aby bylo jasné, co kam patří. Také je zde patrné nastavení úrovně detailů (zoom), která mi nejlépe vychází na hodnotě 19 (na mém monitoru vypadá nejépe).
Další postup je stejný jak jsem ho už popsal na Halenkovicích, jen plocha textury vychází trošku větší ;-)
Ani to mě neodradilo, abych si to nevyzkoušel namapovat na SRTM terén v Blenderu. Loading je ale dlooooouhýýýýýý...

Komentáře