Událost měsíce - duben

Tak nevím, ale docela mi naskočila husí kůže, když jsem si přečetl zprávu z budoucnosti. Jak jinak si mám vysvětlit, že mi květnový AutoTip už na konci dubna (!) nabízí trojstránku o slídících technologiích, které se budou co nevidět rozmáhat ve všech nových autech.
Nestačí, že už teď mnohé moderní vozy nekontrolovaně komunikují s "autorizovaným" servisem. Novodobí Velcí bratři by také chtěli vědět, co pasažéři v jejich autech za jízdy dělají, zda jsou pečlivě připoutáni, jestli se řidič dobře vyspal a jestli náhodou někde neporušil ty čím dál nesmyslnější dopravní předpisy...
Vyjímečná už také není myšlenka na dálkové zastavení vašeho (!) auta, jestliže vám chybí doplatit nějaké to výpalné (například poplatek za české dálnice už nelze nazvat jinak).
A když bude trochu času, tak vám tam šoupneme hezkou reklamu - moderní vestavěné AV-centrály už budou pochopitelně znát vkus každého pasažéra, tak ať je to čekání v kolonách veselejší.

Copak já, já mám starou šunku, která tyhle "vychytávky" postrádá, ale divím se elitě národa (majitelům drahých vozů), že s tímhle souhlasí a mnohdy nadšeně tleskají. Jako by nevěděli, jak snadno se i dobrá věc zvrhne ve velký problém a jak špatně se pak nahánějí paragrafy, aby zachránily z naší důstojnosti co se dá.
Teda - když se dá...

Komentáře