Tahák

Skoro by se chtělo říct, že jsem se ve své tvorbě octl před branami HalenkovicUsmívající se. Ovšem, není to až taková sláva. Osazování stromů mi i při využití particles nejde podle představ a přiznám se, že zatím nemám žádný další nápad, jak to urychlit. S ostatními objekty je to trochu snazší (není jich tolik) a tak jsem s nimi trochu napřed - jako s touhle brankou do vodárenského areálu.
To ale není hlavní zpráva dne, tou je, že jsem se rozhodl zveřejnit maxitahák, který shrnuje celý můj pracovní postup. Podle něj je tedy možno relativně snadno vytvořit libovolný terén i s tratí a zpracovat jej v Blenderu (nebo jiném programu) tak, aby to mohlo projít přes Wallaby až do hry. Není ještě úplně kompletní, ale k vytvoření základního terénu a jeho exportu do RBR to stačí. Později se ještě něco užitečných informací doplní...

Komentáře