Událost měsíce - červenec

Hmm, tak červenec se moc nepovedl. Když odhlédnu od vnějších vlivů (společnost, příroda, osobní život), tak ani na obou mých bločcích (Mrkající) se to úrodou zrovna nehemžilo. Na RBR+ by se samozřejmě dalo najít pár světlých momentů, ale příspěvků bylo nejmíň od loňského června a nejen díky "okurkové sezóně".
Dobrá byla snad ještě tak Rally Bohemia, díky svému docela vypjatému závěru jsem si její průběh užil (i když pouze na dálku u počítače). Ale není dobré říkat "hop", dokud jsme nepřeskočili a konec měsíce ještě musel potvrdit mou první větu...
V pekelném vedru minulého týdne mi selhal pracovní "bůček" a při pokusu o opravu Windů mi dokonce instalátor hlásil, že disk je nenávratně poškozen...
Halenkovice, Fiat Palio, BX a spoustu další rozdělané práce by náhle byly někde, ehm...
Samozřejmě, nejsem takový sebevrah, abych nezálohoval, ale člověk není stroj a tápání v problému "kde jsem to minule skončil a kam jsem to sakra dal" umí dobře pohnout s motivací. Naštěstí už vím, že není dobré házet žádnou zbraň do nějakého obilí a tak se nouzové řešení našlo - reboot Linuxu z USB mi potvrdil, že disk je čitelný a chyba bude zřejmě jinde. Taď už mi zbývá jen synchronizovat zálohy a hurá do servisu. Oni už si s tím kluci nějak poradí...

Komentáře