Událost měsíce - listopad

Mám pro vás dvě zprávy a jen jedna je dobrá. Takže začnu s ní - nikdy by mě nenapadlo, že se budu na svých stránkých muset zaobírat jinými tématy, než svými koníčky. A to rally a RBR. Jenže už od chvíle, kdy jsem začal vyhlašovat událost měsíce se dostavila potřeba komentovat i docela neveselé záležitosti, které vyvrcholily letošní černou sérií v českém (ale i mezinárodním) rallysportu. V této situaci se alespoň jako jiskřička naděje jeví zpráva, že občané Halenkovic prokázali dostatek rozvahy a tolerance, a Barum rally ze své obce nevyhnali...
I ta druhá zpráva se týká hlasování, zde ale o už o nějaké naději nemůže být řeč. Ti pánové (a bohužel i dámy), kteří se "tam nahoře" snaží vládnout naši zemi mě už natolik znechutili, že vážně ztrácím chuť do nějaké tvorby i psaní. Vrcholem byl jejich poslední kousek - dnešní noční hlasování.
Myslím, že jsme byli dost trpěliví, ale to už je vážně "NAPOTLAMĚ".
Tak sorry, že jsem trošku depresivní...

Komentáře