Událost měsíce srpen - září

Mlčet nepomáhá. Zkusil jsem to celý měsíc, když Barum rally, která mohla být událostí srpna nebo i září, dopadla tak nešťastně, že jsem prostě už neměl co k tomu říct.
Přišlo to zas a i když se to tentokrát stalo ve Španělsku, není to o nic méně šokující.
Ale protože čas přece jen trošku zapracoval, pomohl mi zbavit se hloupého pocitu nepatřičnosti, když jsem si jako událost srpna vybral vydání trati SWISS od Miro Kurka. A je to nejen proto, že tohle dílko přivádí do světa RBR dosud nevídanou "pohádkovou" atmosféru, ale také kvůli tomu, že je to pravděpodobně jeho poslední věc pro RBR. No, snad časem změní názor a dušičky některých z nás pookřejí.
Že září bude uplně jiné, se naplno projevilo už v jeho prvních dvou dnech. Tragédie na Barum rally a následné vodopády planých slov mi na hodně dlouho vzaly chuť se k něčemu vyjadřovat. Zvláště, když se jasně ukazuje, že ačkoliv pokračující série letošních tragédií je asi skutečně dílem nešťastných náhod, zdaleka se nedá říci, že by ryba nesmrděla. Ovšem, jak bývá v kraji zvykem, "navoněná" hlava se tváří zcela nevinně a v zájmu zachování teplých místeček raději požene diváky sto metrů od tratě. To pomůže...
Korunu všemu pak nasadili zastupitelé Halenkovic, když vyhlásili referendum:
Rally ANO
Rally NE
S takovám přístupem si brzo budeme jezdit asi už jen RBR na počítači...

Komentáře