Událost měsíce - červenec

Událost měsíce se pro mě v poslední době pomalu stává noční můrou. Stačí si uvědomit, kolikrát už jsem se v ní od jejího vzniku zaobíral lidským neštěstím v souvislosti s rallysportem. A ne, že bych tak čínil z nějakého zaujetí "senzacemi", jak to můžeme často vídat v některách médiích. Prostě jsem si slíbil opravdu poctivě, každá měsíc napsat, co mě zaujalo (nebo spíš zasáhlo) ve světě mého oblíbeného sportu a nějak se mi to vrací.
Co pak z toho, že by jeden řval nadšením nad zážitkem z virtuálního Semetína, nebo Sieversdorfu, když to všechno nakonec zkalí myšlenky uplně jiného druhu. A věřte, že ačkoliv jsem už dřív psal, že život je o smíření, se smrtí se prostě smířit nelze. Až do smrti...
Abych ale nebyl zas tak úplně depresivní, existuje přece něco, co lidem pomáhá překonávat smutná období, co jim ukáže, jak pokračovat dál. Nevím, jak bych to popsal, ale já jsem to našel tady:

Komentáře