Z odbočky do odbočky

Je samozřejmě podstatný rozdíl, jestli v Zaxxonovi děláme jednoduchou trať, nebo tzv. multitrack.
Už jen adresářová struktura projektu je jiná a tak např. u projektu bez odboček, kde nemáme "father" ani "son" linkujeme skripty příkazem:
> addpath('c:\project\scripts')
U multitracku (a těch asi bude většina) rodičovskou vazbu máme a adresářem father jsme právě úspěšně propluli. Teď je na řadě ten zbytek.
Na konzoli se přepneme o adresář výš a pak do prvního synka (cd = change directory :-)). Podrobně je to samozřejmě popsáno opět v původním návodě.
Zde se spouští klasická konzola zgui a ani ve zpracování není zásadní rozdíl (vynecháváme již hotovou elevaci "zeměplacky", naopak už nyní je třeba rozdělit případné příliš dlouhé odbočky).
Když máme všechno vygenerováno a případně i rozděleno, začneme se spojováním tratě a odboček. Provádí se to příkazem join_geos, spuštěným v adresáři s1_mesh. Skript, který se musí spustit z příkazové řádky Octave, si najde všechny komponenty (takže nehrozí, že se to povede, pokud jste na něco zapomněli) a spojí je do jednoho projektu. Nachází se v podadresáři salida a jmenuje se joined.geo.
Ten už je zralý, abychom ho vygenerovali ze stadia souřadnic do podoby 2D mřížky. K tomu slouží Gmsh...

Komentáře