Na samotě u lesa.

No jednou to asi přijít muselo, ovšem že to bude takhle na prudko, to jsem si nepředstavoval ani v nejdivočejších snech. A co to vlasně mám na mysli? Přece tu náhlou změnu směru, která se mi udála v minulém měsíci, kdy se Geofre rozhodl, že nebude sušit doma kdysi úspěšně rozpracovanou trať Clocaenog. A jelikož tenhle klenot s množstvím cestiček přes Welšské lesy volal po dobrodružné výpravě už v době Rally 2000, tak mě myšlenka na jeho adaptaci do RBR docela nadchla. Takže jsem se po hlavě vrhnul do dělání tratí.
No to je trochu nadneseně řečeno, nějaké domečky jsem kutil už dřív a teď jsem se taky nevrhal úplně bez rozmyslu, ale změna je to velká. Tak velká, že v nejbližší době odkládám většinu svých ostatních RBR-aktivit. Nejméně tento měsíc si odpustím mé oblíbené kutění skinů, odkládá se i export BX-ka a to už vůbec nemluvím o nějakém prohánění se kolem Šumburku :-)
Fungovat budu jen na RBR+ (tam to naštěstí funguje docela samo) a tady Zmodrallého dočasně ochudím o rádoby odborné návody a bude sloužit jako denníček, co se děje na Klocánku.
Takže, co se vlastně děje?
Kdo už si vyzkoušel alfa-verzi, tomu je asi jasné, že nechat tuhle trať jen v jedné podobě by bylo docela škoda. A tak kromě sbírání fotografických podkladů promýšlím i nějaké ty vyrianty využití Geofreho mapy. A rozhodně se nebráním fundovaným radám.
Druhá věc, která se kolem tvorby této RZ děje, je příprava objektů. Začal jsem s šipkami a návěstními cedulemi, ale protože se během toho teprve zaučuju v Blenderu (BTW, dost dobrá náhrada Maxe), tak to pár bezesných nocí už stálo.
Taky jsem si pořídil zahradní chatku :-)
Pardon, to nebyla ona - tady je:
Jen co Dzalud vydá svou ohlášenou trať RSCzech, přidá se ke mně a bude jasnější co a kdy nastane. Do té doby se asi budu věnovat - třeba pěstování stromečků...

Komentáře