Na cestě

No, tak stromečky zatím moc nejdou, ale je to hlavně proto, že Geofre jich má na texturách celkem dostatečně. A tak nějaký nový přibude, až jestli mě něco opravdu zaujme a usoudím, že to tam chci mít. Dost jsem ale pokročil v texturách země a cesty. A to až tak, že uvažuju, jestli mi jedna TrackTexturePlateOpaque bude stačit.
Přechodů mezi jednotlivými povrchy je totiž potřeba celkem dost (aby krajina ani cesta nebyly jednotvárné, ale přitom aby nebyly poznat okraje polygonů) a pochopitelně chci také využít situace, že mě to sakramensky baví.
Vyrobil jsem si na to v Blenderu takový svůj kousek země a tam to testuju. Opravdovým 3D modelářům se omlouvám, že to trochu škube očima, ale s nastavováním materiálů a světel jsem si zatím moc nepohrál, zatím jde pouze o textury.

Komentáře