Step four - slavnostní ukončení.

Su zvědavý jak opíca, klidně si to přiznám. A docela nedávno jsem našel, na nějakém modelářském fóru ke stažení barevnou mapovací mřížku v HD rozlišení (2048x2048), tak jsem neodolal a vylepšil si ji ještě o šachovničku 1x1 pixel. Pak jsem ji právě kvůli své zvědavosti cvičně přišoupl na hlavní materiál BX-ka. A to jsem se podivil, co jsem na modelu všecko uviděl. Ono, tu se nechá něco šejdrem, tady se zas trochu potáhne a pak se jeden nestíhá divit, kde všude to mapování nehraje... Takže radši ještě opravuju a vylepšuju, abych tak se ctí ukončil čtvrtou etapu své práce a mohl se naplno věnovat té páté - integraci do RBR.
A abych nebyl za lakomce, tak pro všechny, kdo mají zájem jsem do galerie umístil obě verze téhle vychytávky. Věci se holt vyvíjejí a stará, dobrá, malá a černobílá mřížka už přestala stačit. Tak ať se s tou novou daří :-)

Komentáře