Událost měsíce - srpen

Zpozdil jsem se, velice jsem se zpozdil. Vlastně jsem většinu srpna na modelařinu ani nesáhl. Ale po Barumce se to zlomilo a tak kdo si myslel, že událostí letošního srpna bude opět nějaký zážitek z této super rally, ten se už musí dost divit.
Ne, že by mi nic neříkal doslova dechberoucí souboj o vítězství mezi FastFreddym a naším Honzíkem, nebo snad česká premiéra Meganu R4, ale já jsem utrpěl své malé soukromé vítězství a toho si cením - moc... A tak už nějakou tu chvilku zase vysedávám nad modelem BXka a dotahuji detaily, protože (tramtadadá) jsem vlastními silami přišel na báječný způsob, jak jednoduše a pomocí nekomerčního softíku vyexportovat kvalitní template. Řeč je o modelovacím nástroji Blender, který se mi tuze zalíbil a s kterým jsem to ke své nemalé radosti dokázal. Samozřejmě už chystám jednoduchý návod a jelikož se ten renderovací proces nazývá Baking, tak tady je obrázek, jak už je ten Citroen pěkně "vypečený".

Komentáře