What the... font?

(2D) Někdy se při hledání podkladů na tvorbu skinů stane, že nápis který potřebujeme na svůj vysněný závoďák je k dispozici pouze natolik nekvalitní, že se nedá použít. Zvláště při velikosti textury 4096x4096 je to docela "adventure". Tak to zkusíme napsat v Photoshopu nebo GIMPu, ale pořád to není ono...
Do nedávné doby jsem to řešil silově, vrhl jsem se na Googla a pátral, až mi prdel dřevěněla. Ovšem ani případná radost z vytouženého nálezu mi někdy nemohla vyvážit pocit, že mi některé části těla přirůstají k židli.
Ale pokrok nezastavíš, a tak jsem přišel na další možnost, jak si to usnadnit. Zajdu na stránku www.whatfontis.com a v první obrazovce nahraju obrázek s ukázkou fontu. Čím méně rušivých prvků okolo, tám lépe.
Všimněte si oddílu vlevo dole, kde se dá zvolit, aby byly vyhledány jen free fonty.
Po zmáčknutí CONTINUE mě engine stránky vyzve k identifikaci písmen, tak je vyplním...
BTW, výsledek záleží i na rozlišení velkých a malých písmen, taky pozor na správné určení tmavosti pozadí...
Když se dílo podaří, stránka na mě vychrlí rovnou stovku návrhů, navíc mi pomůže s porovnáváním tak, že mi neustále promítá i původní obrázek (v mém případě to byl modro-žlutý Renault). To by bylo, abych si nevybral...

Komentáře