David a Goliáš

Inu, svět je malý a o náhody v něm není nouze. A tak se pouhou náhodou stalo, že jsem si vzpomněl na jeden postarší model, který jsem kdysi kdesi vyhrabal na netu a další pouhou náhodou se o tom samém autě zmínil jeden účastník francouzského fóra. Spouštěcí mechanizmus zafungoval a tak jsem přehodnotil své plány na dokončení Fiata Punto Kit Car (remod z CMR) a už několikátou volnou chvíli trávím při "remejku" jiného Fiata.
Fiat Palio je sice v Evropě poměrně málo známý, ale už trochu východnějc s ním závodí, kdo má ruce a nohy. Na svědomí to má turecký Deltasport, který jej připravuje pro rally a závody do vrchu v rozmezí od sk.N, přes oblíbený Kit Car až po speciál S1600...
Do toho posledního se pouštět nebudu, to bych asi hned tak "neuháčkoval", ale N-ko a Kit by se na společný model vešly, i když to bude stát nějaký ten kompromis ...
Zatím jsem na původním free modelu přepracoval všechno, snad kromě střechy a zadního nárazníku a začal s rozdělováním do objektů (model byl k dispozici pouze v celku s asignovanými materiály).
Z exteriéru už mi zbývá jen domodelovat spoiler na zadních dveřích, lapač vzduchu na kapotě a koncová světla. No, a jak se tak koukám, trochu zjemnit tvar předního nárazníku. Pak se můžu pustit do interiéru.
Sám jsem zvědav, jestli tedy nakonec vyjede dřív malý David Palio, nebo Goliáš BX. Oba mají skoro stejné šance. Ale kdo ví, přece svět je malý a o náhody v něm není nouze...

Komentáře