Pokračujeme v popisu mojí verze diktátu spolujezdce:
| ROVNĚ | R |
| STŘEDEM (de facto neřež) | RR |
| HORIZONT (středem) | H (HR) |
| KOPNE | HOP |
| ROZBITÁ | BMP (bump) |
| ASFALT | TAR |
| ŠOTOLINA (BLÁTO) | GRV (MUD) |
| SNÍH | SNW |
| LED | ICE |
Teď jsme plynule přešli z popisu směru až k povrchu a stavu vozovky, ale stále to ještě nestačí. Dokonalý rozpis potřebuje ještě doplňující poznámky a výstrahy:
| DO ÚZKÉ | TIN |
NA MOST | M |
| VODA (brod) | W |
| BACHA | DANGER (!!!!!!!) |
| TĚŽKÁ | OF |
| PRODEJ | OFF |
| PROBRZDI | BR (konec hrdinství) |
| MOC | MOC (čeho je moc, toho je příliš) |
| DLOUHÁ | DL (za číslem zatáčky stačí L) |
| UTÁHNE | U (a jsme zase zpátky u zatáček) |
| OTEVŘE | O |
| ŘEŽ | CUT |
| VÁŽE | AND (lze použít i podtržítko _ ) |
| HNED | NOW (vlastně takové důraznější VÁŽE) |
| ODBOČ | Y (opak ROVNĚ ) |
| ZA (ORIENTAČNÍ BOD) | ZA (ROH, STROM, KÁMEN, BALÍK, GUMY, PATNÍK, OBRUBNÍK, atd.) |
Vzdálenosti nemusí být popisovány nějak přehnaně pečlivě, slouží nám pouze k přibližné orientaci na trati:
20 (volnější VÁŽE)
50
100
150
200 (tady už se to musí "oroštovat", aby byl nějaký výsledek)
U větší vzdálenosti už spíš hledíme na určení brzdného bodu, než na nějaké metry a tak mi připadá lepší značit to jako......R (nebo S)+BR+ZA (ROH, STROM, KÁMEN, BALÍK, GUMY, PATNÍK, OBRUBNÍK, atd.).
20 (volnější VÁŽE)
50
100
150
200 (tady už se to musí "oroštovat", aby byl nějaký výsledek)
U větší vzdálenosti už spíš hledíme na určení brzdného bodu, než na nějaké metry a tak mi připadá lepší značit to jako......R (nebo S)+BR+ZA (ROH, STROM, KÁMEN, BALÍK, GUMY, PATNÍK, OBRUBNÍK, atd.).
Takové a podobné kombinace hlášení, která musí následovat v jednom sledu, bude možná i lepší nahrát vcelku, jako jeden speciální WAV, než je pracně sestavovat. A ty obzvlášť složité a dlouhé si pojmenovávat třeba C_ (combo) a první prvek. C_L_RET třeba značí úsek trati začínající retardérem zleva.
V tom má CodriverPro obrovskou výhodu - můžeme si nahrát libovolnou hlášku, např. pokud je brzdný bod třeba i fialová kráva vpravo na mezi...
Fantazii se meze nekladou a například lze kouzlit i s podtržítky, které v názvech nahradí mezery a zachytit i takové detaily, jako je rozdíl mezi H_P3 a HP3 ("za horizontem pravá tři", oproti "na horizontu pravá tři").
A to by snad z "notatek" mohlo stačit, ale ještě mě napadlo, že by některé hlášky mohly být zdvojené - klidné a důrazné (ty by pak byly odlišeny malým "x" na konci názvu, ale nevím co mi hlásek dovolí). Co se týká nahrávání WAVů a obsluhy samotného CoriverPRO, to si nechám zase na příště, až to všecko řádně "vyzkoumám"...
A pro toho, kdo ten můj elaborát dočetl až sem, a třeby si i pomyslel, že jsem se v něm doost vzdálil původní myšlence blogu o modelování a grafice, tu mám malou odměnu. Obrázek kitového Golfa, jak během testování projíždí H_P4L BMP RR (za horizont pravá čtyři dlouhá, rozbitá, neřež)...

Fantazii se meze nekladou a například lze kouzlit i s podtržítky, které v názvech nahradí mezery a zachytit i takové detaily, jako je rozdíl mezi H_P3 a HP3 ("za horizontem pravá tři", oproti "na horizontu pravá tři").
A to by snad z "notatek" mohlo stačit, ale ještě mě napadlo, že by některé hlášky mohly být zdvojené - klidné a důrazné (ty by pak byly odlišeny malým "x" na konci názvu, ale nevím co mi hlásek dovolí). Co se týká nahrávání WAVů a obsluhy samotného CoriverPRO, to si nechám zase na příště, až to všecko řádně "vyzkoumám"...
A pro toho, kdo ten můj elaborát dočetl až sem, a třeby si i pomyslel, že jsem se v něm doost vzdálil původní myšlence blogu o modelování a grafice, tu mám malou odměnu. Obrázek kitového Golfa, jak během testování projíždí H_P4L BMP RR (za horizont pravá čtyři dlouhá, rozbitá, neřež)...
Komentáře
Okomentovat