Událost měsíce - leden

Když se na to tak podívám, tak mé lednové myšlenky se většinou točí kolem Rallye Monte Carlo, nebo pařby Rally Championship 2000. A abych prolomil tenhle stereotyp, uchýlil jsem se k porušení své vlastní zásady o skromnosti a pokoře, takže tento měsíc se musím trošku pochválit (ostatně, žádný to za mně neudělá, že?).
Tak nejprve Zmodrally - ten funguje už tři roky a tak dlouho udržet kontinuální projekt se mi ještě nepodařilo. Navíc se Brouk Pytlík ve svém informačním běsnění zatím nedopustil žádného závažného trapasu a to je co říct...
Třešničkou na šmoulím dortíku je pak necelá dvacítka skinů (mnou vytvořených samozřejmě), se kterými se mi poslední dobou velmi daří. Například jen Fabie J. D. Mattea se svého času stáhlo přes stovku (než mi to E-disk přestal počítat).
RBRplus
O něco větší sousto jsem si vzal s druhým projektem - RBR+. A tady můžu mít radost dvojnásobnou (a taky mám). Vždyť jen pokusný článek, o kterém neměl vlastně nikdo vědět, měl 14 čtenářů. Dnes už jich bývá přes čtyři stovky denně...
Na začátku jsem moc nevěděl, jak často budu publikovat nějaké novinky, ale jen jsem založil RBR+, tak se začly objevovat, jako houby po dešti...
Namátkou třeba: BTB tratě, Garysonovy dvoutisícovky a nové WRCa, auta do RSRBR, nové weby a blogy, Sweet Lamb a nakonec Peklo (u jeho posledního vydání se mi např. podařilo vydat avízo i s obrázkem dřív, než Miro dokončil upload ). Celkově to dělá 30 - 40 příspěvků měsíčně, to už si někdy připadím jak šéfredaktor Dikobrazu...
Joj, to mi ta samochvála jde. Kdo by to do mně řekl, no ale to už by snad taky stačilo. A abych byl férový, tak musím říct, že na to všecko nejsem uplně sám. S RBR+ mi pomáhají Kuře, Vyshi, Miloš-V a Klonovač a já jim za to upřímně děkuji. Má motivace je pak silnější, tempo vražednější, mým revírem je.....
No nic, radši už mlčím, už mlčím.......

Komentáře