Událost měsíce - listopad

RBRTMnewsJestliže jsem minulý měsíc vychvaloval akčnost francouzského pluginu, tak v listopadu se konečně dočkali i všichni fandové tuzemského RBRTM. Je sice pravda, že kromě Kubrtovy vynikající Fabie (vlastně dvou Fábií) není v seznamu novinek nic, co by Francouzi už neměli, ale rychlost s jakou se to podařilo a fakt, že se u nás přidávají i vozy "od konkurence" mě nutí smeknout pomyslný klobouk z lebky...
A aby toho ještě nebylo dost, přišla i nová verze samotného pluginu, díky které si konečně mohu vyzkoušet i tu začarovanou Sweet Lamb. Pravda, je to vykoupeno faktem, že mě to zatím nechce pustit do online turnajů, ale já jsem trpělivý. Někdo na fóru přece poradí - teda až ho otevřou...
Source: Fabia S 2000 evo2 na českém pluginu
Question: Když jsou Vánoce už v listopadu, může přijít v prosinci Peklo?

Komentáře