Vrabec v hrsti

Pokud napasujeme ono notoricky známé přísloví na svět RBR, dočkáme se velmi inspirativního výsledku. Řeč bude samozřejmě o nových autech které, ačkoliv je jich už ve hře docela přehršel, tak jsou stále dost živym tématem. A hlavní náplní mého blogu, ne?
Tak tedy nejprve ti vrabci. Za celou dobu, co je RBR otevřeno pro úpravy všeho druhu, se o vlastní model auta do hry pokusilo už opravdu mnoho lidí. Ale protože je to poměrně náročné, je taky mnoho těch, kteří to ještě nedotáhli k dokonalosti. Pak je asi nejlepší, pokud se autor chce s ostatními podělit alespoň o neúplný výsledek svého úsilí, vydat tzv. beta-verzi. Ta většinou ani neslouží k testování, jak tomu bývá ve zbytku počítačového světa, ale spíše jako pojistka, aby autorova práce nepřišla úplně nazmar...
BMW M3 - asi první model označený jako beta, který dosud slouží autorovi na pokusy. RBR totiž nemá "zadokolky" moc v lásce.
Lancer WRC 2005 - tahle beta, byla později nahrazena hotovým vozem - ovšem od úplně jiných tvůrců a v jiné (lepší) kvalitě. Ale ve své době vzbudila slušný ohlas...
VW Golf III - dělám co můžu, aby už byl v plné verzi.
Opel Astra Gsi - jestlipak ji po Lizardovi někdo dotáhne až do konce?
Peugeot 307 WRC - nedokončená konverze z Dirtu by měla nahradit mírně nedokonalý starší model od Avia. Snad se to Atimu podaří co nejdříve, má toho totiž za lubem trochu víc.
Ford Sierra 4x4 - Guerra ji vypustil natruc po roztržce s Eddym, ale ačkoliv na RBR zanevřel a emigroval k rFaktoru, dodnes si ji žárlivě hlídá. Občas se ještě ve světě RBR mihne pod nickem Llanta13, většinou když se mu něco nelíbí.
Lancer EvoX - vlastně ani není beta. Je to můj hříšek... Vydal jsem to v ranném stádiu, aby si s tím někdo pohrál. Zatím si s tím tedy "hrají" alespoň účastníci litevské online ligy.
Všechny auta Gr.B - jsou věčné bety. Ať kvůli problémům s fyzikou, tak i svým zpracováním. V tomto směru jsou na tom nejlíp Ford RS 200 a Peugeot 205 T 16.

A holubi na střeše? Zmíním se o jen těch nejzajímavějších, je jich totiž tolik, že by zramovali střechu nejen u Warthogu, ale taky u Black Beans...
Škoda Fabia S 2000 evo2 - vzhledem k tomu, že ji dělá Kubrt, je šance na vydání opravdu vysoká.
Toyota Celica GT (1992) - její autor Szmaily si těsně před dokončením "odskočil" k projektu Lada VFTS a ještě se nevrátil...
Suzuki SX4 WRC, Renault Clio Williams a Maxi, Lancer Evo III - kluci z Francie v poslední době jedou, i když ne všechno, co vytvoří má právo nosit kohoutí ostruhy.
Mitsubishi Lancer Evo V - jestlipak se k ní kluci Kazholáci někdy vrátí?

A protože život není peříčko, tak se ještě zmíním o holoubcích kteří už někde v digitálním nebíčku leží s nožkama nahoře...
Asi nejvíc jsem svého času oplakával Xsaru Kit Car od Guerry. Naštěstí to vypadá, že ji udělá Body. Už se ale asi nedočkáme dalších věcí - Seatu Marbella, Peugeotu 106 Maxi, ale hlavně Citroenu ZX a ZX Kit Car.
Citroen C2 R2 a MG ZR S2000 měl rozdělány Ricardo_R. Jenže ho to prostě přestalo bavit.
Opel Astra F2 - autor neznámý, osud nejistý...
Ford Focus WRC 09 - rus Garyson má taky jeden kousek, který nedotáhl, z tohoto auta mu prej začlo být nevolno...
Lancer Evo IV, Celicu ST165 a Seat Cordoba WRC Evo3 dělal svého času Eddy3spain.
VW Polo S 2000 - projekt měl svého času i oficiální podporu z René Georges Rallysport, ale zasekl se po odchodu M. Frice.
Škoda 130 RS - Styvn to vzdal těsně před cílem. A nezbyl po něm ani chlup.
Škoda Felicia Kit Car - věčný sen českých dvoukolkářů existuje na hardu u Atiho jako alfa test modelu od Oksamota.
Mazda 323, Honda Civic Vti, Toyota Auris S2000, atd. atd. Atiwrc toho má na triku opravdu hodně...
lost :-)

Komentáře