Rady brouka Pytlíka V.

(2D) Ne každý má tu trpělivost, když už se mu podaří nějaký skin podle konkrétní předlohy, aby se ještě piplal s SPZ-kou. Většinou se to řeší Arialem a tradáááá.... Jde se závodit. Ale občas to jednomu nedá a chce to mít super dokonalé a pro takové jedince tu mám radu, kterou jsem našel na jednom polském fóru. Pomůže návštěva této stránky : www.licenseplates.tv
Podobně jako u písma z Fonts.com, je to doslova ráj pro zasvěcené. Náhledy značek z celého světa, mnohdy i několik verzí a různých časových období. Nejlepší je ale funkce generování libovolné SPZ. Pod každým náhledem je textové políčko pro zapsání potřebné kombinace a tlačítko Customize, které nám posléze zvolenou značku naservíruje přímo pod PrintScreen. Těch obrázků s kreditkama si samozřejmě všímat nemusíme ...
plate1
Jenomže to by byl svět sakra jednoduchý a život grafika-amatéra příliš snadný. A tak mi při poslední práci "miláček" GIMP přichystal náramné překvapení. SPZ-ka se po otočení a následném zmenšení nějak šibla, či co...
mammamia
Snad je to nějaká chyba v grafice, nebo ve Windech, ale mám pocit že některé programy (ty zadarmo) občas fungují podle nálady (a nikdo neví čí). Naštěstí je pomoc jednoduchá - otočení a zmenšení jsem udělal ve starém dobrém Irfanu a pak už jen přes schránku vložil zpět do obrázku v GIMPu. A výsledek je, světe div se, mnohem lepší...
finalplate

Komentáře