Korsická nevěsta

(2D) Tak jsem se v poslední době nějak rozjel s tvorbou skinů a trošku zanedbávám ostatní věci, ale dřív než se to pokusím do jara nějak napravit, chtěl bych ještě nějaký vydat.fabia
Jak je patrné z obrázku, tahle bílá kráska není zas tak náročná na "plošnou" grafiku, ale zato nápisů a drobných znaků má nepočítaně (a to ještě nejsou všechny). Technologii jejich "výroby" jsem už popisoval zde, a tak se dnes jenom maličko pochválím, na jaký jsem přišel fígl, že lze použít i komerční font. Zajdu na fonts.com a mám-li štěstí a najdu v tom množství to, co hledám, mám vyhráno. Na záložce "Try Font" si zvolím velikost i barvu a vygenerovaný nápis pak jednoduše zkopíruju PrintScreenem do schránky. Potom už stačí Ctrl+V a je to doma. A to samozřejmě zcela legálně...
fonts_com
A mimochodem, písmo pro české SPZ je například tady...
spz_cz

Komentáře