První mišmaš

Vánoční běs i novoroční juchuchu je za námi a protože nemíním házet křeč z toho, že nám aktuální letopočet nabízí různé matematické asociace (třeba "dvacet desítek" - ale každý den?), začnu takovým neuspořádaným až chaotickým vykecáváním:
VW Golf - děkuji všem, kdo mi poslali nějaké připomínky a ještě víc těm, kteří mi rovnou nějak pomohli:
Kubrt (díky moc)
Ricardo Rodrigues (thank you)
Atiwrc (thank you too)
RUZICKA Michal (ďakujem za pomoc)
BX - zatím nic nového, tak alespoň slib, že až ho budu exportovat do RBR, tak mám v plánu vydat hooodně moc podrobných článků na toto téma.
Skin A. Lopese jsem oznamoval na fóru a protože už se s Imprezou N14 bude moci i na plugin, vydám ho co nejdříve.
Peugeot 306 grA je pěkné autíčko, a já pro něj dělám (snad) pěkný skin. Má to ale háček - já dělám ten z roku 1996, ovšem až při prvním testu jsem si všiml, že model je generace po faceliftu. Nic naplat, dotáhnu co se dá, ale stejně to bude jen "jako"...

Komentáře