Událost měsíce - listopad

No, vybrat událost měsíce listopadu nebylo věru jednoduché a rovnou se přiznám, že jsem se o to ani nesnažil. Ne, že by se nic důležitého nestalo, právě naopak, ale jaksi se nedostavil ten pocit, že zrovna tohle je teda TO s velkým T (i O)...
Celý měsíc jsem se věnoval dokončování modelu Golfa a když to už vypadalo jaxi-taxi, tak mi radost zhatila "záhadná" chyba při exportu... No, jede se dál, ale už jsem vážně uvažoval, jestli nepísnu Jéžovi o Maxe pod stromeček.
To takový Garyson už Maxe má. Vydal Imprezu N14 a to je teda věc (kam já se hrabu), ta mi příjde snad lepší než WRCo. No, ale hned si to chlapec polepil nešikovným prohlášením, že jako neví co bude dál, a jestli vůbec RBR...
Celou situaci pak dorazila zpráva o "zmizení" admina českého pluginu, tudíž si s N14-kou můžeme leda tak... jezdit doma u chalupy. Přeji brzké uzdravení. :-)
Co třeba trochu nakouknout ven? Čerstvě představená Fiesta S2000 vypadá opravdu nadějně (a pěkně), ale bude to stačit? Tahanice kolem výsledků Skotské rally i předešlé vyloučení Brynildsena v Rally of Great Britain mi natolik smrdí úředním šimlem, že už živě vidím, jak jí na první rally přeměřují tloušťku skel...
Tak alespoň něco veselého na závěr - jak se u nás na Moravě točí onboardy...
source: veselá mysl
reason: půl zdraví

Komentáře