Preliminary question

BX Váhám a nemohu se rozhodnouti, zdali nejprv samo těleso v samostatné dílce rozděliti, či jeho povrch ozdobnou texturou mapovati. Obé cest schůdných stejnou měrou mi přichází, však toliko jedna z nich čtvrtému kroku náleží. Mne ale toto váhání zbytečně o čas připravuje, nebudu se dnešního dne tímto dále trápit. Raději než toho, zkusím kterak moje dílo bude enviromentálně odlesky na všechny strany házeti...
Na vyobrazení následujícím toliko zopakuji postup nastavení sférické mapy, nám dobře již známý.
enviro00
A nyní pohleďme okem bystrým, kterak smajlík smutný nám dává na vědomí, že nespojené poloviny karoserie se nejeví právě v nejlepším světle. Toho už ale více nebude a po pravé straně na ladně se zrcadlící ploše vozidla budoucího (a ze dvou polovin svařeného) veselý úsměv se objeví. Však není všechno zlato, co se třpytí a tak i úsměv tuhne při neutěšeném popatření na rohy ďábelské, mému dílu v zadní partie vetknuté. Hoj junáku, připrav své 3D nástroje k práci, ještě není vše hotovo...
enviro01

Komentáře