O slepičí krok

Tak nevim nevím, jestli se klukům z Warthogu někde pořádně neškytá, jelikož dneska jsem si na ně vzpoměl určitě nejmíň dvakrát:
1. Jsem konečně našel chybu v exportu Golfa, která znemožňovala vidět interiér - moje slepota to byla (a špatně určený materiál).
K mé neradosti se ale ihned vyskytla chybka nová - ztráta UV mapingu v materiálu ušpinění.
O nedodělcích všeho druhu ani nemluvím, mám je přichystané většinou hotové v samostatných souborech interiéru a deformací a jen čekají, až se povede export.
2. Tak jsem zkusil přidat i_door a i_window ale dalším exportem se vše obrátilo:
Kastle se neušpiní, ale zevnitř je vidět jenom "černočerná tma". Za pozornost stojí také rozdíl v ušpinění kol a zobrazení transparentních ploch, ačkoliv se s nimi nic nedělalo. Navině bude asi nějaký problém s materiálem. Proč to ti kluci ušatí vymysleli tak složitě.........

Komentáře