Událost měsíce - červen

Když jsem si minule tuhle rubriku vymyslel (a tím si zajistil nejméně jedno téma na článek měsíčně), už jsem měl skoro jasno, jakáže to bude příští událost, kterou v červnu vychválím do nadoblačných výšin. Jasně, měl jsem na mysli Yperskou rally, jejíž pouhá startovní listina mi hnala adrenalin až za červenou značku, o slíbených přenosech Eurosportu ani nemluvě. Jenže člověk míní...
Hloupá FIA se svou ještě hloupější aférkou kolem F1 mi zpočátku připadala trochu off-topic, ale jen do chvíle, než jsem si vzpoměl na "genialitu", s jakou určuje pravidla i pro seriál WRC. Ani nebudu říkat, co mi to připomíná...
Z dalších kandidátů stojí za zmínku Loebovo nádherné "gymnastické" číslo na Acropolis, Duvalův taneček mezi belgickými krávami a způsob, jakým Kopajda se Škodovkou vymetl ty apexy odboček v okolí Ypres . Nakonec ale ani to na hrnec medu nestačilo, protože nad vším tím zvítězila "vášeň má sběratelská". Takže - událostí měsíce se stávááááááá............
source: WRC 1985 (DVD za babku)
reason: díky pánové, udělali jste mi z mozku kolotoč.....

Komentáře