Poštovné a balné v ceně

Zaboha nemůžu přijít na to, jak na svém malém, milém, domodra vyvedeném internetovém deníčku udělat sekci pro download. Už jsem tomu věnoval celých 12 drahocenných vteřin svého života, než jsem drsňácky rozhodl, že na to... rezignuji :-) Stejně jsem tak paranoidní a líny zároveň, že se mi ani nechce registrovat u žádné "sharové" společnosti. A tak moje downloady volně visí v té obrovské mase ostatního inetového haraburdí s palčivým vědomím své dočasnosti (30 dní, pokud je někdo nezachrání dalším stažením). Přesto se mi zachtělo, že bych je protentokrát (teda ty, které přežily) vystavil všechny dohromady - na jedné stránce. Třeba se to hodí.
ENG návod Zm2: eng_tuts.rar - 3.01 MB
A jako bonus přidám i svou sbírku podkladových kreseb, blueprintů a izometrických obrázků:

Komentáře