Velký žabožrout

BX Ne že bych zrovna nevěděl, co s volným časem, ale každý má své náladičky a já asi nebudu výjimka - pustil jsem se do dalšího modelu. Je to sice podivné, když mám doma tolik jiných - rozdělaných do kterých už jsem investoval hodně času a úsilí, ale vysvětlení je prosté: Ještě nikdy jsem nedělal kompletní auto "from scratch". Tak si chci naostro zkusit, že už na to mám a navíc vše zdokumentovat na blogu "pro generace příští". Stejně jsem to kdysi slíbil.
Po "zralé" úvaze jsem si jako předlohu vybral auto jednodušší, které se sice v rally příliš neprosadilo a po jehož dokončení nebudou volat zástupy nedočkavců, ale které, jak se mě snaží přesvědčit avatar Rampa, své kouzlo má - Citroen BX.
Nezdá se to, ale mám na výběr z několika ostrých verzí téhle pojízdné vodní postele a ještě nejsem pevně rozhodnutý, kterou nakonec zvolím. Jistě ale vím, že to bude vůz skupiny A, tedy žádná "bestie".
S blueprintem je to podle očekávání dost bídné, ale upřímě, kolik blueprintů je opravdu stopro přesných? Budu si muset pomoct kombinací dvou verzí sériového auta a improvizovat podle fotek.
sidepic
Tak do toho...

Komentáře