Step Two

BX 3D Základní postup modelování je v našem případě vytvoření plochy (surface), která bude přdstavovat bok auta. Mohl bych použít funkci Loft, která udělá profil ze dvou křivek (viz Modelování v kostce 2), ale protože mi v blueprintu chybí půdorys, stejně bych musel podélný profil modelovat podle fotek. Takže to vezmu celé "naplocho" a začnu rovinou (Create-Surface) kterou převedu pro další práci na úroveň bodů.
2_01
Já jsem při tvorbě surface špatně odhadl množství sloupců polygonů a musel jsem je doplnit pomocí Submesh - Extrude v ose X (vertex level), potom jestě přetočit špatně orientované hrany (Flip v edge level). Hromadně mi to nešlo, tak jsem se na tom "vyřádil"...
2_02
Jednotlivé řady a pak i sloupce bodů se umístí podle bokorysu tam, kde bude potřeba aby byly hrany, nebo zakřivení plochy (vybrané řady bodů při SEL ON táhneme LC myší při zvoleném nástroji Modify - Move). Ještě mi pochybělo pár polygonů na střeše a na obou náraznících - doplní se později.
2_03
.

Komentáře