BX 3D A konečně jsou na řadě prostorové detaily. U modelu BX jde o boční prolis, vytažení okrajů blatníků a okna. Pro náš účel bude asi nejvhodnější nástroj Extrude v levelu polygonů. Postup je prostý: nejprve vyberu potřebné trojúhelníky (SEL ON).
Zvolím nástroj Extrude a LC táhnu vybrané plochy v potřebném směru. Zde je dobré mít správně určen typ polygonů (trojůhelníky nebo čtyřůhelníky) a podle potřeby ostrou hranu. Doporučuji mít aktivní pouze tu osu, v jejímž směru potřebujeme táhnout.
Při chybně zadaném typu polygonů je konvertuji (např zde na trojúhelníky): RC - Convert to - Triangles (T).
Přepnu do levelu bodů a doladím konečný tvar (Modify - Move), než dám přepočítat normály (C).
A konečný výsledek pak může vypadat asi takto.
Komentáře
Okomentovat