Testováno na zvířatech

Ještě jednou, ale asi ani ne naposledy se musím dotknout "osové" problematiky, tentokrát jsem trochu zkoumal, jak je to se světly. Na default "lvím" modelu Peugeot 206 WRC jsem si ověřil, že světla (e_light) i jejich zasklení (e_lightglass) mají orientaci i polohu os stejnou, jako ostatní statické elementy, tedy v geometrickém centru karoserie (nepočítám "poskakující" osy z MG, mnou pitvané lvíče mělo pivot e_body pěkně uprostřed svého objektu).
osy světel
Světlomet, který nesvítí, je reprezentován objektem e_light_xx, funkční varianta pak e_light_xx_lit, která se vlastně liší jenom svítící texturou. To, co na světlech září ale není jen "osvícená" textura, ale hlavně jejich světelné body (point_light), jejíchž světelné vlastnosti jsou definované souborem XXX_settings.ini. . Ty jsou na tom trochu jinak, jak je zřejmé z obrázku.point_lightNo a já teď momentálně řeším problém, jak dostat do modelu point_lighty pro dvoje hlavní světla... Asi by to mělo jít pomocí INI souborů. Musím to prozkoumat, přece Clio R3 dvoje světlomety má!
A důvod, mého nevšedního zájmu? Malá kosmetická modifikace Golfíka...
golf 12

Komentáře