Úďa má puobuémy...

Konečně se zase začalo dařit a tak jsem postoupil o vrabčí skok dál... Začal jsem mapovat interiér, pravda, zatím jenom provizorními texturami, neboť mi nějak stávkuje Photoshop a v Gimpu mi chybí formát EPS (a zkušenosti taky). Navíc si se mnou ten holomek Zmodeler nepěkně zašpásoval, protože jsem zničehonic nemohl otevřít svou poslední práci... Bylo to sice jenom nějaké menší mapování, ale i tak to nepotěší. Nakonec jsem to vyřešil - poslední záloha (BAK soubor) ve složce Autosave obsahovala naštěstí všecky důležité změny - stačilo jenom přepsat příponu na Z3D a otevřít...
Důležité je, že už se dá v interních objektech koukat z auta ven - chybí sice zrcátka a některé mapování snese ještě drobnou opravu, zato přibyl nový volant a podlahová plošina...
Dost mi pomohl polák Hunter_z, který mi nalinkoval spoustu obrazového materiálu,a tak jsem začal uvažovat, jak složité by bylo dodělat do modelu díly na Kucharovu verzi z polského mistráku 2000.
Zároveň mi ale přibylo starostí s modelováním ineriéru - jednotlivé verze se dost liší jak v přístrojích na palubce, tak i v konstrukci ochranného rámu, taky nemám jasno, jak to měl mladej McRae s rezervou a palivovou nádrží uvnitř kabiny. Nezanedbatelný problém mám i se stínováním - někdy během mapování karoserie se mi nějak rozhodily normály kastle a dveří. Přepočítání nepomáhá, budu muset zkusit Normals Tuner, ale dobrý pocit z toho nemám...

Komentáře