Rady brouka Pytlíka II.

Náhodou jsem přišel na přijatelný způsob, jak se dají zvětšit příliš malé obrázky nápisů, které potřebujeme pro tvorbu textur do RBR (kdo už k tomu přičichl tak ví, že žádné logo není dost velké, aby stačilo pro náš "favorite car").
Začneme v Irfanu kde logo, které se nám zalíbilo zhruba ořízneme, zvýšíme mu kontrast (Obrázek - Upravit barvy...). Pak ho zvětšíme na co největší velikost (Ctrl+R), aby ale ještě mělo víceméně hladké kontury. Kdyby se teď zkopírovalo do Photoshopu a použila by se "Magic wand", byla by to pixelová válka... Já jsem tedy v Irfanovi použil funkci "Decrease color depth" na černou a bílou.
Pak se v Photoshopu lehko udělá výběr, s kterým už se dá něco podniknout (snížit barevnou hloubku lze samozřejmě i v PSP, ale Irfan má trochu lepší výsledky).
Zkoušel jsem takhle "ukrást" Ášínovo logo z origo Lanceru IX (autor snad promine) a i když jsem ho pak zmenšil zpět, princip je jasný

Komentáře