Je to Pech

Tak se u nás malovalo... Ale ne, že bych se vrhl na malířské práce v bytě, jen jsem si udělal krátký oddech od modelování a pustil se do něčeho jiného, na uklidnění nervů.
Golf je totiž momentálně ve stavu kdy hodně dřiny + export do hry = CTD (crash to desktop, pro nezasvěcené) a tak musím znova slučovat všechny nové díly s úplně čistým car template a trpělivě (a zdlouhavě) zkoušet, kde mohli soudruzi udělat chybu...
BTW, ve stejném stádiu je prý i tolik očekávaný model Punto S 2000.
A tak jsem se pustil do skinu Lanceru Evo IX a jelikož jsem nechtěl lézt Carlosovi Nunézovi do zelí, sáhl jsem do nedávné historie a vybral si první start Vaška Pecha s tímto autem. V roce 2006 s ním po tuhém boji s Jožou Bérešem vyhrál Rally Matador Tatry.
Skin to není složitý a tak jsem se po nedlouhém shánění a mírném přemalování nápisů brzy dostal k fungující verzi. A ta vypadá (tramtadadáááá) takhle:
A jistě ji též brzy vydám, jen ještě přilepím pár nálepek...

Komentáře