Milý deníčku!

Tak jsem si ale pěkně naběhl. Nedávno jsem našel na netu hezký model (konverze z ProStreet) a tak jsem neodolal a převedl ho jen tak pro radost do RBR. Nemělo to dokonce ani oddělené dveře a kapotu, natož třeba nějaký model poškození, ale po splácání provizorní fyziky to bylo schopné jízdy.
Mitsubishi Lancer Evo X
Můj spolupachatel Zelda mi udělal nějaké video a protože jsem byl uprostřed prázdnin v dobrém rozmaru, tak jsem to pověsil na svůj blog.
... a to byla chyba! Uznávám že jsem tak trochu provokoval a vduchu už se těšil na příval otázek typu "kdy to bude hotové?". Ale nenapadlo mě, že to první najdou maďaři a dají na YouTube, jakože je to hotová věc. Dostalo se to i na fórum BHM a teď jsem se na jedné polské diskuzi dočetl: "Nie wiem po co czesi pakują się tam, gdzie nie trzeba, skoro MST miało robić porządne Evo X..."
Dobrá hoši, ale jak jsem měl tohle tušit? Každopádně, model není tak špatný a kdyby vám to nešlo, je stále k dispozici...
A abych zabránil další mezinárodní nervozitě, odkládám ho pro testovací a vědecké účely na Edisk , čímž definitivně zakončuji "okurkovou sezónu" :-)

Komentáře