EPS export

V kapitole o texturingu jsem se zmínil o exportu do formátu EPS, zde je tedy podrobný návod:
1. Budeme potřebovat Zmodeler1.07 s UV exportérem a pluginem EPS. Náš model s vygenerovanými mapovacími předměty musí být už v Zm2 exportován do "old Z3d" formátu. Otevřeme jej a označíme si v object menu ty části, které budeme mít na společné textuře. Jedno okno přepneme do zobrazení UV.
2. V objektech vybereme vše ( Vybrat - Vše - RC) a zvolíme SEL (má v Zm1 stejnou funkci, jako SEL ON)
situace2
Jesliže musíme hýbat pohledem v nějakém okně, dělá se to šipkami...
3. Přepneme se do úrovně faces a opět vybereme všechny polygony (RC). V menu nástrojů pak najdeme položku Povrch - Textura - Přidělit UV a pomocí LC do vybraných objektů (a v aktivním okně) si zobrazíme všechny mapovací předměty v UV okně.
situace3
Opět je všechny označíme.
4. Přepneme se zpět do objektů, v nástrojích najdeme Texture - UV export a LC vytvoříme ze všech mapovacích předmětů jeden objekt (bude se jmenovat UVMapperDATA{0] a nachází se v object manažeru úplně dole)
situace4
5. Skryjeme všechno, kromě tohoto nového objektu a ten vyexportujeme (Ctrl E) jako Encapsulated PS. Dál už je to pro Photoshop hračka...........
export

Komentáře