Export - poprava

Jestliže máme model připravený, můžeme zkusit první export. Asi nejednodušší je zkopírovat celou složku s originál autem z RBR a přejmenovat ji i soubory v ní podle názvu nového auta. Pak nahradíme původní textury ve složce "textures" těmi novými (také přejmenovanými) a zazálohujeme obsah souborů ...car.ini a ...car_shaders.ini ( zde ...car znamená opět název nového vozu). V Zm2 otevřený model vyexportujeme ve formátu SGC do této nové složky a povolíme přepsání ini souborů (zatržená volba rewrite ini). pokud bychom chtěli takto vytvořený model vyzkoušet, asi by to nevypadalo moc k světu... Zm2 totiž ini soubory nevytvoří zcela správně, navíc nevypíše ani správnou cestu k texturám. Začíná boj:
  1. ...car.ini
    - u všech kol opravíme poslední čtyři řádky, aby vypadaly takto:

    FaceBlock0_Material=external dynamic::tire
    FaceBlock0_Shader=CarTire
    FaceBlock1_Material=external dynamic::tire
    FaceBlock1_Shader=CarRim

    jinak budou kola "ušmudlaná". Jestliže objekty kol neobsahují dvě různé ID, zkusíme pro ceké kolo FaceBlock0_Shader=CarColor nebo CarTexture, ale je to nouzovka.

    - u light_brake doplníme ve SwitchBox pozici (brake_lb a brake_rb)

    - u light_reverse obdobně, pokud to tam není

    - u všech e_ ... a i_... objektů lze dosáhnout, že nebudou ve hře viditelné změnou Switch=false na Switch=true

    - v případě nejasností se orientujeme záložním ini souborem, musíme ale počítat s tím, že názvy objektů nemusí souhlasit.

  2. ...car_shaders.ini
    - doplníme definici texture setů (...car je opět název vozu):

    [TSDefault]
    ...car _external.dds = cars\...car \textures\...car _external.dds
    ...car _external_dynamic.dds = cars\...car \textures\...car _external_dynamic.dds
    ...car _external_dynamic_mud.dds = cars\...car \textures\...car _external_dynamic_mud.dds
    ...car _external_mud.dds = cars\...car \textures\...car _external_mud.dds
    ...car _external_scrape.dds = cars\...car \textures\...car _external_scrape.dds
    ...car _external_transparent.dds = cars\...car \textures\...car _external_transparent.dds
    ...car _internal.dds = cars\...car \textures\...car _internal.dds
    ...car _internal_scrape.dds = cars\...car \textures\...car _internal_scrape.dds
    ...car _internal_transparent.dds = cars\...car \textures\...car _internal_transparent.dds

    [TextureSets]
    TextureSet0 = TSDefault

    [Textures]
    Texture0 = ...car _external.dds
    Texture1 = ...car _external_dynamic.dds
    Texture2 = ...car _external_dynamic_mud.dds
    Texture3 = ...car _external_mud.dds
    Texture4 = ...car _external_scrape.dds
    Texture5 = ...car _external_transparent.dds
    Texture6 = ...car _internal.dds
    Texture7 = ...car _internal_scrape.dds
    Texture8 = ...car _internal_transparent.dds
Richard není v tomto případě přecitlivělý na velká a malá písmena, i tak si ale člověk užije svoje...
seat leon 005

Komentáře